-
Zamówienia publiczne
Dyrektor
Zespołu Szkół nr 39 im. Edmunda Jankowskiego
Ogłasza nabór kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze
Specjalista ds. administrowania siecią informatyczną
I. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1. Nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem
2. Administracja programów zarządzających szkołą
3. Nadzór, opieka oraz tworzenie nowych stron internetowych.
4. Administracja kont e-mail.
5. Archiwizacja danych
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Warunki pracy : Miejsce pracy –praca w budynku szkoły i poza nią. Bezpieczne warunki pracy. Brak
podjazdu do budynku. W budynku brak toalety umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy-stanowisko pracy związane z: pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, współpracą
z pracownikami szkoły.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
II. Wymagania niezbędne:
1. bardzo dobra znajomość środowiska Windows Serwer oraz administracja nim.
2. bardzo dobra znajomość HTML, CSS, Flash, Jawa Scriprt
3. znajomość środowiska MS DOS.
4. znajomość programów komputerowych Sigma, SIO1, SIO 2, MOL.
5. pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych i nie karalność
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
6. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające
obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o
pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. )
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych „Ustawa o ochronie danych
osobowych „
2. samodzielność
3. umiejętność współpracy z ludźmi, umiejętność organizowania własnej pracy.
4. zaangażowanie, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność,
uprzejmość.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych :
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce , w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych , jest niższy niż 6%)
IV. Wymagane dokumenty
1. podpisane odręcznie curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
3. kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
5. podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
6. podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia aktualnego
„zapytania o udzielenie informacji o osobie „ z Krajowego Rejestru Karnego
8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21
listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. )
9. podpisana odręcznie klauzula o treści „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia
29.08.1997r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm
V. inne informacje
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście do sekretariatu Zespołu Szkół Nr 39 w
Warszawie ul. Bełska 1/3 lub za pośrednictwem poczty kompletu dokumentów w terminie
do 25 września 2023r. na adres :
Zespole Szkół nr 39 im. Edmunda Jankowskiego
ul. Bełska 1/3
02-638 Warszawa
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy . Oferty odrzucone zostaną
komisyjnie zniszczone.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń